Pengikut

Jumaat, 21 Januari 2011

artis tanpa pakaian ......


pakaian dalam ,
pelbagai gincu,
artis berbikini,
syampoo,
puluhan haruman ketiak,
ratusan jenama minyak rambut,
pelbagai produk baru,

semua ada kini dalam masyarakat aku ,
di TV pun bukan ditapis-tapis lagi rancangannya,
pengacara TV pun semakin menampakkan kepala lutut mereka,
tudung di kepala pun sudah dibuang,

artis pun makin berani,
berbikini, berkemban trend terkini,

ialah ini zaman salam pun sudah bertukar,
salam satu malaysia lebih baik dari assalamualaikum,





satu hari akan tiba jua ,
artis kita tanpa pakaian,
kerana..... itu semua seni belaka,

20 ulasan:

  1. Salam Tuan, mmg kacau kalau sampai tahap itu.. mungkin kedai pakaian tidak berfungsi lagi :(

    BalasPadam
  2. kat tv sume cerita maen tayang aje...untk daptkan rating tertinggi....

    BalasPadam
  3. Nanti ada hari hari tanpa baju untuk artis artis..hehehe!

    BalasPadam
  4. salam...nanti artis tanpa baju....ish2...dunia akhir zaman kan...

    BalasPadam
  5. Assalamu'alaikum Abu Muaz

    Dah haru biru semuanya..

    BalasPadam
  6. Salam..

    Agaknya kalau ditanya kenapa bertelanjang..Nanti ada yang menjawab, sebab pakaian semua dah naik harga...hehehe

    BalasPadam
  7. Assalam..
    kadang2 mengucap panjang tguk artis kt tv dah kurang berpakaian dn pihak berkuasa dah tk amik kesah hal2 mcmtu...

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum.

    Berdoalah agar tidak sampai ke tahap telanjang bogel untuk memartabatkan seni.

    Kita mengharapkan pemerintah 1Malaysia dalam negara Islam Malaysia lebih bertegas dalam hal Islam dan umat Islam dalam negara tercinta ini.

    TQ

    BalasPadam
  9. jangan ada pula yang mengikutinya .. susahlah orang jual pakaian nanti.

    BalasPadam
  10. al-lavendari:kesian pada penjual pakaian sudahlah harga keperluan harian semakin meningkat, bisnes pula tak laku lagi.

    BalasPadam
  11. Admin P@P: harap-harap begitulah.

    BalasPadam
  12. Idalara : kemajuan , maju dan termaju tu .

    BalasPadam
  13. ikan emas:moga-moga , itulah harapan kita, tapi siapa yang kita nak harapkan

    BalasPadam
  14. Tirana : betul, betul semua sudah naik sekarang, he,he...

    BalasPadam
  15. Werdah : dah haru biru, hijau, kelabu asap dah.

    BalasPadam
  16. HonEyBuNNy :sama-sama kita nantikan...tungguuuu

    BalasPadam
  17. relevan:anda memang relevan.

    BalasPadam
  18. JP Nurul : kalau tak tayang tak laku.

    BalasPadam
  19. akuanakpahang : mungkin dan pelbagai kemungkinan boleh berlaku .

    BalasPadam