Pengikut

Khamis, 17 Jun 2010

korea selatan ...kamu mesti lakukannya.....


Sepanjang siaran bola sepak piala dunia berlangsung aku tak pernah lagi dapat menonton hingga habis satu perlawanan. Pasukan yang aku minati Brazil pun bermain jam 2.30 pagi.
Tak terdaya nak bangun ........

Tapi malam ini pasukan dari Asia, Korea Selatan akan menentang Argentina. Aku mesti melihat perlawanan ini..... mesti..... jam 7.30 malam....(waktu solat maghrib )

Aku mahu melihat team Argentina tersungkur ditangan pasukan dari Asia. Aku sangat gembira jika Korea Selatan dapat mencapai impian ini.

Nak harapkan pasukan aku Malaysia......... bila ya? Hidup Korea Selatan ..... hidup bolasepak Asia.

JUDI BOLA TETAP HARAM

8 ulasan:

  1. salam bertandang
    petang..moga harimu
    ceria dan gembira..
    ermmm Malaysia..
    pedih hati memikirkannya
    korea utara pun hebat
    جزاك اللهُ خيراً

    BalasPadam
  2. saya pun hanya sempat tengok perlawanan antara Argentina dan Nigeria aje. tu pun sebab berkumpul atas lambo ramai-ramai dikampung. tengok ramai-ramai seronok sikit.

    BalasPadam
  3. salam..

    kena sokong korea gak ni sebab saya peminat drama korea, hehehhe...

    ps:
    dah baca ke or tengok gambar2 masa fiesta kelantan semalam. kesian..
    tu lah dah datang tempat orang, tuan rumah tak dibenar bercakap. semua kensel jadinya.
    stadium hanya ada 300 orang? heheh..

    http://perisik-rakyat.com/2010/0 ... gagalan-gilang.html

    BalasPadam
  4. korean boleh...
    Asia boleh...

    BalasPadam