Pengikut

Jumaat, 23 April 2010

selamat hari lahir ....... muaz


muaz...... ketika keluar dari dewan bersalin



dalam dakapan kakaknya..... di wad bersalin Hospital Sultanah Nur Zahirah K.Trg



gambar ibunya lima hari sebelum melahirkan muaz........
usia sudah melebihi 45 tahun.....masih ceria dan gagah
melangkah




cara menyelamatkan diri jika gempa berlaku....



mengadakan demontrasi..... menuntut hak



serius memikirkan masadepan negara



apa pun masalah melanda .... perut mesti diisi


dikurung dalam I>S>A


menyahut seruan model ekonomi baru(MEB)

gaya dan ragam muaz sepanjang setahun yang lalu......
anak kesembilan dalam ranking keluarga kami
selamat hari lahir.....
semoga menjadi anak yang soleh dan berguna untuk masyarakat.

32 ulasan:

  1. salam,
    heheheh ingatkan hari lahir tuan rumah
    selamat hari lahir buat muaz,
    semoga membesar dengan baik dan jayanya menjadi anak yg soleh yg berbakti pada keluarga, agama bangsa dan negara. amin

    BalasPadam
  2. salam, subhanallah..comelnye muaz..gebeng molek pipi die, geram tengok..hehe :) semoga muaz terus membesar dengan sihat n jadi seorg ank yg soleh di dunia dan akhirat..aminn ..

    BalasPadam
  3. Semoga muaz jadi anak yang soleh !!

    berjasa kepada ibubapa,keluarga,bangsa dan agama.

    BalasPadam
  4. Salam Abu MUaz

    MasyaAllah, Rezeki yang banyak untuk Abu MUaz sekeluarga insyaAllah.

    Selamat menyambut ulang tahun hari kelahiran.....
    semoga menjadi anak yang soleh dan berguna untuk masyarakat. Allahumma Amiin.

    BalasPadam
  5. Selamat Hari Lahir Muaz yg comei sgt2

    BalasPadam
  6. SELAMAT MENYAMBUT ULANG TAHUN KELAHIRAN MUAZ. SEMOGA BESAR NANTI MENJADI ORANG YANG TETAP IMAN.

    KESIAN BUDAK TU, MACAM2 AWAK BUAT KAT DIA.

    P/S: SEKARANG BARU SAYA TAHU KENAPA NAMA AWAK ABU MUAZ !

    BalasPadam
  7. Selamat Hari Lahir kepada Muaz. Semoga Menjadi anak yang soleh, yang mencintai ibu bapanya melebihi kasih sayang ibu bapa kepadanya. Semoga Allah melindungi, merahmati dan memberkati seluruh kehidupannya nanti. Amin.

    BalasPadam
  8. Selamat hari lahir buat Muaz..semoga sentiasa ceria dan bila besar nanti, jadi pemimpin yang adil..

    BalasPadam
  9. Selamat Hari Lahir Muaz..

    Comel !

    BalasPadam
  10. salam...tuan abu muaz,

    namanya pun dah sama dengan ayahandanya..alhamdulillah..

    saya doakan agar adik muaz membesar dgn sihat..menjadi org berguna pada agama dan negara..amin.

    BalasPadam
  11. insyaAllah semoga segala doa dan hasrat tuan utk anakanda tercinta dmakbulkan. amin!

    BalasPadam
  12. slmat hari lahir muaz...semoga jadi anak yg soleh dan kebanggaan ayah dan ibu.

    BalasPadam
  13. salam Abu Muaz
    alhamdulillah,kuat lagi ummu Muaz.syukur pada Allah,Muaz sihat dan cergas.semoga dipanjangkan umur dalam keredhaan ilahi

    BalasPadam
  14. assalammualaikum abu muaz

    bestnya keluarga besar ni ya
    untunglah abu muaz , anak ramai
    saya anak sorang je

    apa pun rezeki masing2 kan

    kirim salam utk akak dan untuk birthday boy

    BalasPadam
  15. a kl citizen: t.kasih atas ingatan ini.

    BalasPadam
  16. qaseh mas: setakat ni..ummu muaz masih kuat dan sihat. Alhamdulillah.

    BalasPadam
  17. JP rafflesi :t.kasih cik mici....mana coretan baru?

    BalasPadam
  18. blueCITY :t.kasih biru jadi orang pertama yg berikan ucapan hari lahir muaz.

    BalasPadam
  19. melatidaisy :ya memang gebeng molek pipi dia.t.kasih

    BalasPadam
  20. Werdah :insyaAllah , t.kasih atas doa ini.

    BalasPadam
  21. al-lavendari :t.kasih tuan atas doa ini.

    BalasPadam
  22. Marniyati :insyaAllah moga doa -doa ini dimakbulkan.

    BalasPadam
  23. sekamar rindu :t.kasih cikgu

    BalasPadam