Pengikut

Ahad, 7 Jun 2009

C4 akan musnahkan sajak ini


Altantuya


Aku insan ajnabi
Aku berasal dari tanah tinggi
Bangsaku menjelajah dunia
Bangsaku pernah menguasai dunia
Kecantikanku menewaskan sesiapa saja
Lemah gemalaiku melembutkan lelaki perkasa
Kecerdikanku , kecantikanku boleh diperniaga

Aku wanita ajnabi merantau kemana-mana
mencari rezeki merata dunia
Kuala Lumpur,Paris,Hong Kong aku merata
Pembesar negara kuasaiku
Kukuasai pembesar negara
Sebut sahaja apa berniaga aku tetap disana
Kepercayaan dan aqidah sama sahaja
Sekejap muslimah sekejap insaniah
Aku tetap manusia beragama

(baca seterusnya diharakahdaily...................ni kali pertama aku jumpa sajak yang gila-gila dan mengila. Tapi ni bukan sebarang sajak. Besar kemungkinan penyajak ini akan diambil tindakan.Tuan bacalah sendiri sajak ni sebelum ianya diharamkan .Baca tuan dengan penuh perasaan baru tuan faham maknanya. Dalam maknenya tuuuuuuu.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan