Pengikut

Khamis, 30 Disember 2010

jupe ...mana kamu lari?




kenderaan berperisai ini sedang mencari sebelah buah dada julie perez yang tertinggal semalam.....
dia lari lintang pukang tak sempat nak ambil....

10 ulasan:

  1. assalamualaikum
    hahahaha
    ramai gak yang cari minah ni malam tadi..
    mana agaknya dia nusuk erk??
    hehehehehe

    BalasPadam
  2. salam...tuan..ambilah banyak pun tak apa..

    hahahhahahahaha.....lupa lak saya nak sebut pasal ni....tabik tuan..:))

    BalasPadam
  3. sy tgk kejap2 je.. xmau tgk kalah hehe

    BalasPadam
  4. salam..

    sekali lagi singgah sini..:)

    BalasPadam
  5. saya betul2 tak tahu siapa perez tu .. takkan dia pemain boleh sepak pulak kan ?

    memang saya ketinggalan feri.

    BalasPadam
  6. al-lavendari :tuan terlalu sibuk dengan awek-awek kota bharu

    BalasPadam
  7. CekWa : memang layak mereka diberikan ucapan ini

    BalasPadam
  8. maiyah : ha,ha...takut kalah ya.

    BalasPadam