Pengikut

Ahad, 26 Jun 2011

sakitnya .....




keseronokan sewaktu bermandi-manda terencat apabila kakiku terpijak tiub tayar yang panas .... tiub tu diguna untuk menyalakan arang,



inilah yang berlaku .....
sudah hampir seminggu ..... terhinjut-hinjut berjalan,
kaki ku juga membengkak...


nasib baik aku bukan pengidap diabetis...
tolong doakan semoga ia cepat sembuh.

14 ulasan:

  1. salam..
    adehhh..sakit tu bro
    ermmm..bersyukur nasib baik
    tak besar lepuhnya..
    moga cepat sembuh..

    BalasPadam
  2. dah gi klinik ke? jgn lupa ambik anti boitics..semoga cepat baik dan boleh pergi mandi manda kat sana sekali lagi...hehehehe

    BalasPadam
  3. zulkbo: t.kasih atas doa .

    BalasPadam
  4. hani@debumelukut: memang lepas sembuh ni saya nak qadaq kembali mandi air terjun tu... tak sempat puas

    BalasPadam
  5. salam...

    hehehe, kalau nak malang ye, apa2 pun mboh berlaku. Insayaalah...x lama lagi tu, sihat le..

    BalasPadam
  6. Semoga lekas sembuh. Mkn ubat antibiotik?..

    Sama2... Berkongsi info je tu..

    BalasPadam
  7. oloh....
    semoga cepat sembuh neh....cepat siya....

    BalasPadam
  8. nampak mcm pedih je tu.. get well soon
    p/s:lepas ni mr. abu muaz kena lebih berhati2. tq

    BalasPadam
  9. assalam..

    msti skit tu.. moga cepat smbuh

    BalasPadam
  10. susah juga nak berjalan tu ya, semuga cepat sembuh

    BalasPadam
  11. CekWa: memang susah... t.ksh

    BalasPadam
  12. amna :bukan namapak je.. memang pedih pun

    BalasPadam
  13. cheqna: nok gohek dok leh ning

    BalasPadam