Pengikut

Rabu, 3 Jun 2009

Runtuh,runtuh, runtuh




Terkejut..... terkejut juga. Jalan stadium tu aku melaluinya 2 hari lepas. Anak ketujuh aku memanggil stadium tertutup disebelah stadium sultan mizan tu sebagai stadium BURGER. Masa orang menelepon aku memberitahu stadium runtuh aku terfikir yang runtuh tu stadium burger.Rupanya tidak...lepas ni kita akan mendengar pelbagai reaksi. Pelbagai andaian. Memalukan negara... kita akan lakukan siasatan menyeluruh..... bla..bla..blaaaaaaa.....jari dituding kesegenap arah.

Waktu nak disiapakan dulu mereka kata.... saya tak peduli. Apa yang saya mahu lihat ia siap sebelum sukma. Arahkan semua bala jentera, siapkan segera. Kamu faham tak siapkan segeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Ini arahan... kalau tidak saya akan buang daerah kamu semua.Fahammmmmmmm.......

2 ulasan:

  1. runtuh dan runtuh la..biarkan tempat runtuhan itu menjadi kawasan perlancongan..haha

    masjid kristal tak nak runtuh ke? haha

    BalasPadam
  2. Ada 3 projek serentak dibina masa tu.
    1.Stadium Sultan Mizan
    2.Lapangan Terbang Sultan Mahmud
    3.Kolam renang diBatu Buruk

    Satu dah ditumbangkan tinggal lagi dua.Liga Malaysia aku rasa lebih selamat dibuat kat padang majlis perbandaran kuala terengganu .......selamatttttttt

    BalasPadam