Pengikut

Rabu, 3 Februari 2010

lagak..........



nombor mercedes ini tiada kena mengena dengan cerita aku..

berlagak bukan main,

orang pakai kereta besar, dia pakai kereta besar,

hutang dari minggu keminggu,
sampai tahun bertukar tahun,

masih tak bayar-bayar lagi.....

kalau bayar sikit-sikit pun tak apa....

niiii yang ALONG hentam sampai maaat.............!!!!!!!


18 ulasan:

  1. kata org berpada2 lah..
    belanja ikut kemampuan..
    kena hentam dgn ALONG, ALONG gak yg salah.. dia yg pinjam x mau bayar, tak salah ker?

    BalasPadam
  2. biarlah.. dia yang hutang , dia lah yang tanggung.

    BalasPadam
  3. Berhutanglah dengan saluran yang betul..membayar juga guna saluran yang betul..jika tersalah saluran padah yang menanti..semacam mengundi juga..gunakan saluran mengundi dan juga siapa yang nak kita undi dengan saluran yang betul..hehe!

    BalasPadam
  4. org berhutang memng suka buat lupa..kita yg bg pinjam pulak yg rasa segan nak minta balik

    BalasPadam
  5. romantik pic pak cik ngn wife kt ats...
    rhsia kbhgiaan rumahtgga..
    :)

    BalasPadam
  6. sape tu pakcik ? semacam je nadanya...ande sangkut paut dgn pakcik ke....hehehee...gonekan yek..kata orang tu ikut nafsu jadi bisu....sebab dah berenti cakap besar kerana terkantoi....

    BalasPadam
  7. Salam Abu Muaz,

    dah tu kalau hutang tak nak bayar memang patutlah kena kejar dik along!!!!!

    BalasPadam
  8. yelah.. ikut kemampuan le.. tapi mmg ssh kalo yg suka glemer nih

    BalasPadam
  9. ermm... dah nafsu pun besar .

    BalasPadam
  10. ramai pakai moto "hidup pape asal bergaye"

    BalasPadam
  11. salam ,

    wa takut itu ahlong
    jadi, wa tak mau utang sama ahlong
    wa tak kisah keleta apa pun
    janji boleh pakai lagi
    memang nak tukar keleta baru
    tapi, tunggu dulu
    heeeeeeeeeee...

    katakan tidak pada ahlong!!!

    BalasPadam
  12. hehehe... kena tempah baju ikut ukuran badan sendiri...gitu....heheheheh

    BalasPadam
  13. pepatah ada mengatakan..ukur baju di badan sendiri..tak per;u la kita nak ikut cara hidup org.

    BalasPadam
  14. Biar pape asal bergaye ... oops!!

    BalasPadam
  15. tak boleh minta halalkan ke kat along tu ?

    BalasPadam
  16. siapa gerangan yg dimaksudkan abu muaz. ada kena mengena lah ni...

    BalasPadam