Pengikut

Jumaat, 19 Februari 2010

talian sudah boleh digunakan...

Sebelum solat jumaat tadi terima panggilan dari Encik Telekom memaklumkan bahawa talian tuan sudah boleh digunakan.

Nak ucapkan terima kasih........!!!!!!!!

Lama sangat kerosakan kabel ........

cuma satu je agak-agaknya bayaran talian internet dan telepon aku bulan nii akan dikurangkan tak oleh encik telekom ni????

biasanya encik telekom yg kaya raya ini tak akan ambil peduli itu semua kan?

17 ulasan:

  1. tahniahlah dr koi .....semoga terus menulis sampai tahap gaban ...hehehe

    BalasPadam
  2. Cikgu Jang : Salam tuan. Lama berehat jadi malas pula nak mulakan.

    BalasPadam
  3. patutnya kuranglah kan ? kalau tak kurang, boleh repot kat Suruhanjaya Komunikasi !

    BalasPadam
  4. kalu tak dapat kurang... repot polis...!!!

    BalasPadam
  5. Kena gi komplen untuk dapatkan rebet..

    BalasPadam
  6. salam

    jgn ler gitu ... he he he

    BalasPadam
  7. salam Abu Muaz

    bolehlah terus menulis...

    BalasPadam
  8. al-lavendari: suruhanjaya tu nak layan ke tuan?

    BalasPadam
  9. maiyah :terima kasih kerana sabar menunggu karya saya.

    BalasPadam
  10. yohteh : Polis!!!!! Polis Malaysia.... eeeeeeii takut aku.

    BalasPadam
  11. Tirana :kat mana nak komplen ni? Layan ke!!!!

    BalasPadam
  12. Salam
    Alhamdulillah..berkat sabar..teruskan memeriahkan dunia blog..

    BalasPadam
  13. salam....alhamdulillah...
    dah boleh la b'blog semula...

    BalasPadam
  14. Idalara :t.kasih

    JP rafflesia ; ok dah boleh kembali ke dunia maya

    BalasPadam