Pengikut

Khamis, 4 Mac 2010

lariiiiiii......


habis semak samun aku redah.....

tempat nyamuk berkaoroke, berasmara, ..... semua ranap. ...
kalau nyamuk boleh aku faham bahasanya sudah tentu banyak perkataan lucah, mencarut dilontarkan kepada aku.


lebih baik aku hancurkan tempat-tempat maksiat sang nyamuk ini dahulu sebelum mereka menghancurkan anak cucu aku dengan virusnya.
cuma aku lakukan semua kerja ini keseorangan, kerana semua orang lain bekerja waktu pagi.... jadilah program ini gotong saja........ tanpa royong.

23 ulasan:

  1. bagus le tu.....keje sorang tak banyak sgt rehatnya berbanding beramai...tapi yg buat kejenya sikit aje...

    BalasPadam
  2. rajin abah.
    mehhh...sama2 cuci rumah CC.
    dah bersawang.

    BalasPadam
  3. bagus abu muaz..amalan mulia ni..baik mencegah dari merawat..cuma kesian la bergotong sorang2..tapi..sape snap gambar ni? nape die tak tolong?? hihi..gurau je :)

    BalasPadam
  4. ...rajin, rajinlah... malam karang soheh bedohoo..!!! hehehe...

    BalasPadam
  5. melatidaisy :yang ambil gambar niii.....MEM besar la.Dia CEO mana boleh pegang cangkul?

    BalasPadam
  6. Cikgu Jang : betul tu cikgu, ramai mandur dari pekerja.

    BalasPadam
  7. Cik Cookie :guane yang demo lok sapa bersawang tu, cc ooiii.

    BalasPadam
  8. yohteh : malam karang gi gurut la yoh teh, malam jumaat pulok tu....

    BalasPadam
  9. kata pepatah "kalau tak di pecahkan royong, manakan dapat sagunya"

    BalasPadam
  10. hehe.. gotong hoyong gamaknya

    BalasPadam
  11. nape tak royong dgn wife nye je..

    BalasPadam
  12. Macam ni lah en Abu Muaz..baru nampak macho dan terserlah kejantanan bila rajin membuat kerja kerja amal untuk rumah tangga..meskipun tiada royong nye..

    Untuk abg Hamzah Ruyung lah bukan royong..hehe!

    BalasPadam
  13. salam en muaz,
    heeeeeeee

    saya dah biasa gotong tanpa royong
    heeeeeeeee..

    suka wat kerja sorang2 jerk
    tapi kalo kerja tuh berat, kena gak minta tolong org lain
    haaaaaaaa..
    tapi kalau boleh sorang2
    i wat sorang2 jerk..

    lalallaa

    BalasPadam
  14. g0t0ng p0n jadik la...
    heee..leng0h x..

    BalasPadam
  15. sharamli :lengoh laaaaaaaaa......

    BalasPadam
  16. blueCITY® :salam cik biru.saya bukan en muaz. saya abu muaz, ayah pada simuaz.... abu tu ayahkan dalam lughotulaarobiyyah.

    BalasPadam
  17. relevan ;abang hamzah tersilap taip kot.

    BalasPadam
  18. kempen menjaga kebersihan yang dipromosikan dgn cara yang bagus..

    BalasPadam
  19. salam akhi abu muaz...

    kalu gotong tu sorang2 camna muncul wajah2 enta tu , mesti ada seseorang di belakang tabir tu.. he he he

    BalasPadam
  20. alahai...nyamuk2 dah x leh buat maksiat.

    rajin sungguh...siapa pulak yg tukang tangkap gambo iteww.

    BalasPadam
  21. Salam Abu Muaz.

    Alhamdulillah tentu keluar peluh yang banyak.. toksin pun tak tersimpan banyak.. bestnyer..

    BalasPadam
  22. marilah bersma2 menghapuskan tmpat nyamuk bermaharajalela...kes denggi maut bayak dahh

    BalasPadam
  23. kenapa saspen?

    heeeeeeeeeeee

    BalasPadam