Pengikut

Selasa, 30 Mac 2010

runtuh lagi.....lari,lariiiiiiiiiiiiiiiiii.............





bangun! bangun! jangan tidur waktu asar......

tengok niiii..... bangunan runtuh lagi di Terengganu......

sorang mati weh..... gempa bumi berskala "0 " richter

Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Terengganu Pauzan Ahmad berkata buruh terbabit tertimbus dalam konkrit simen yang masih basah dan meninggal dunia di tempat kejadian.... cerita soheh, nama bangunan dan tempat kejadian sila baca akhbar pagi .....cerita benar,tiada yang benar melainkan benar belaka.

30 ulasan:

  1. runtuh lagi ? bangunan milik siapa tu ? nak dapat durian runtuh kot !

    BalasPadam
  2. ini benar-benar atau cobaan??? :)

    BalasPadam
  3. popalih ....ngape kat sane syik runtuh aje...besi, simen, pasir atau batu blok mahal sgt ke ?

    BalasPadam
  4. mesti ada otomen gaduh tepi stadium tu. hehehehe...

    BalasPadam
  5. Terengganu darul Runtuh..
    Yang tak runtuh lagi MB dia saja

    BalasPadam
  6. adoiii..

    runtuh ...runtuh...runtuh..hancur!!!!!!!

    sedang dibina runtuh,
    dah siap tapi belum diguna runtuh
    dah siap diduduki pun runtuh
    dah siap tp sdg dibaikpulih pun runtuh
    apatah lagi yg dah tua-tua

    ....sape yg silap?

    BalasPadam
  7. Innalillahiwainnaailaihiraaji'unn..
    Kagagalan manusia menguruskan dgn betul..
    Bila dah terhantuk baru nak terngadah..
    wal hal dah banyak dah kejadian yg berlaku si negeri penyu berteloq ni..
    p/s-takun pula nanti penyu takut nak mai beteloq pasai bimbang pasir lak runtuh...hhmmm

    BalasPadam
  8. Salam Abu Muaz.

    Bila dah banyak sanat tiris maka runtuhlah ia

    BalasPadam
  9. salam tuan rumah,
    oooooooooooo patut ar di terengganu ya
    saya orang kl,
    lalallalal..

    larik!!!!


    ps: aku anak buah ayoh cik
    psstt....

    BalasPadam
  10. nmpak nya kerajaan trengganu kena buat siasat teperinci lagi...mesti ada yg tak betul mcm stadium runtuh.

    BalasPadam
  11. Kenapa ye ada banyak bangunan yang sering runtuh di Terengganu..adakah faktor tanahnya yang lembut..

    BalasPadam
  12. Masyaallah...runtuh lagi ke..
    psti ada yg tk kena tu smpai runtuh..

    BalasPadam
  13. al-lavendari:runtuh lagi tuan.

    BalasPadam
  14. Idalara :tak tahu nak kata apa dah?

    BalasPadam
  15. relevan :tanahnya dah jadi maknyah.

    BalasPadam
  16. zue :tak sempat nak siasat.....

    BalasPadam
  17. blueCITY® :oooo..........orang kl

    BalasPadam
  18. LanaBulu;penyu pun dah lari...berteloq kat lain.

    BalasPadam
  19. ikan emas :silap mata kot!

    BalasPadam
  20. maiyah :banyak duit terbuang tu

    BalasPadam
  21. ijoks2009 :mari kita pakat runtuhkan

    BalasPadam
  22. piewahid :bukan stadium kali ni tuan, bangunan Universiti

    BalasPadam
  23. Cikgu Jang :tersangat mahal kerana semua dibeli dalam dollar

    BalasPadam
  24. kakcikseroja :benar-benar ni kakcik bukan cobaaaan

    BalasPadam
  25. baca surat kabar tadi, rasa sedih la pulak..dorg tengah cari rezeki, kene timpa dengan konkrit mcm tu..nasib la bangunan ni blm digunakan...iskk..

    BalasPadam
  26. salam....tuan,

    kes stadium yg runtuh dulu apa perkembangan nya?

    ini dah runtuh lagi...

    BalasPadam