Pengikut

Sabtu, 22 Ogos 2009

Anak kecil berpuasa ....anak-anak besar bagaimana?


Ini anak aku yang ketujuh. Usianya hampir enam tahun. Pengalaman pertama berpuasa. Semangat betul bangun bersahur jam 5 pagi tadi. Sekali kejut je. Jam 3 petang aku call ....kakak dah makan ke? jawabnya mane boleh belum maghrib lagi...... ok.ok.....yang pasti aku kena belikan aiskerim lepas berbuka nanti.

10 ulasan:

  1. Bagusnya anak. Teringat waktu kecil genap puasa ketika berusia 12 tahun. He he he

    BalasPadam
  2. salam ukhuwah. Alhamdulillah sedari kecil mempunyai semangat yang kental beribadah.

    BalasPadam
  3. T.Kasih utk Pok li dan Drsam.

    BalasPadam
  4. semoga Allah berkati abu muaz sekeluarga

    BalasPadam
  5. Amin cikgu. InsyaAllah keluarga cikgu pun sekali.

    BalasPadam
  6. salam.. seronok dgn kerenah bebudak ni kan, macam2 ragam..

    BalasPadam
  7. she's on the right track... "anak bapak".. heh heh he..!

    BalasPadam
  8. salam....tuan,

    kirim salam pada anak tuan..
    tq kasih pada tuan kerana sudi singgah di anaklaut.:)

    BalasPadam
  9. Yoh teh ; t.kasih. Cantik gambo atap dan rumah lama tu.

    anak laut :insyaAllah

    maiyah :memanglah kanak-kanak macam-macam perangai dan ragam.

    BalasPadam
  10. heh.. heh.. tu pun kih nye bahang rribut baru ning... dekpung lok agi sampai akhir zamang... TQ Tuan sudi menjengok..!

    BalasPadam