Pengikut

Rabu, 19 Ogos 2009

ingat kapalterbang ayah mu ke?

Apahal sampai tertinggal ni? Oiiiiiii pilot tunggu....... mu ingat aku tak beli tiket ke?

12 ulasan:

  1. Salam Abu Muaz,
    Guano jadi gitu?...........
    Terima kasih kerana sudi ziarah blog Pak Man.

    BalasPadam
  2. Tunggu .. tunggu! Haku nak gi mesyuarat ni! nanti bos marah ...

    BalasPadam
  3. Man,lili dan yohteh : kita tunggu apa bende lagi orang nok kata ni?

    BalasPadam
  4. selamat menyambut awal ramadhan.. salammm

    BalasPadam
  5. Teringat steward ms fly ke Sabah hari tuh.Ensem tapi konpius dia lelaki yg lelaki atau lelaki iteww...

    salam ramadhan.

    BalasPadam
  6. salam. hehe.. apa ceritanya tu?

    BalasPadam
  7. Ini kes berat..dia kene tunggu kapalterbang tu juge kat airport yang lain..agaknye terpaksa ambil kereta sapu..

    BalasPadam
  8. kesiannya... tertinggal kapalterbang..

    BalasPadam
  9. salam...

    hahahaa...best entri ni..
    tq tuan singgah di blog saya memberi ulasan.

    BalasPadam
  10. Salam abu muaz sekeluarga,

    Chekdee ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada seisi keluarga. Mudah-mudahan puasa kita tahun ini, adalah lebih baik dari tahun-tahun yang lepas.

    BalasPadam
  11. Saya pun begitu chekdee.....

    BalasPadam