Pengikut

Ahad, 20 Disember 2009

cara-cara.................

cara-cara panaskan isteri yang dingin?????? kalau ada cara silalah kemukakan ramai yang sedang menunggu ni.

Anak laut sudah membantu menyelesaikan masalah satu pihak.

19 ulasan:

  1. Salam Abu Muaz,

    Anak Laut dah berikan petuanya, tinggal nak ikut je lagi.. mudah2an panaslah yang dingin!!!

    BalasPadam
  2. salam abu muaz,
    kadang2 kedinginan isteri bermula dari hati. Ok hatinya I'ALLAH mereka takkan dingin malah akan jadi lebih panas dr suami...

    BalasPadam
  3. xde pengalaman lagik pakcik..

    :)

    BalasPadam
  4. bagi minum hot choc, panas gak kan
    ekekkeek

    BalasPadam
  5. wat cekodok mkn petang mnggu mesti tak dingin heeee

    BalasPadam
  6. werdah : semoga yg dingin-dingin tu berjaya dipanaskan.Moga petua anak laut berjaya

    BalasPadam
  7. blueCity : kalau dah dingin tak jadi apa dah....minuman yg panas pun dah dianggap sejuk.

    BalasPadam
  8. maiyah : molek benar tuuuu....

    BalasPadam
  9. assalammualaikum

    gaduh ke???

    dah tua2 pun gaduh jugak ke?


    kalau pandai memujuk dan mengalah, mengaku salah (walaupun tak salah)... hilanglah dinginnya...

    tapi


    lepas gaduh biasanya lebih hangat

    BalasPadam
  10. a klcitizen : betul,betul cikgu. Macam ada pengalaman jee.

    BalasPadam
  11. salam abu muaz,
    betul... berdasarkan pengalamanlah..
    org lelaki ni nafsunya dimana2 & bila2 masa walau dlm keadaan apapun..

    tetapi bagi seorang isteri jika hatinya terusik, diri yg sedang kehangatan pun akan terpaksa didinginkan.. erm tanda protes le tu, walhal dlm hati Tuhan je yg tahu bagaimana rasa rindu & hangat tu membara2.. hehehehe

    suami kenalah pandai cari kuncinya dimana.

    tapi betul kata cikgu KL Citicen tu, selalunya lepas perang dingin selalunya kehangatannya akan lebih hebat... tulah gaduh2 sayang namanya.

    BalasPadam
  12. MYES....
    Malaysia Year End Sales...

    ok kan...

    BalasPadam
  13. tadi dah komen. kemana pulak hilang nye. komen lagilah. cara2nya ... tutup semua tingkap, tutup semua aircond, tutup semua kipas, selimut tebal2 ... panaSLAH LEPAS TU !

    BalasPadam
  14. al lavendari ; tabik tuan..... ha,ha.....ha

    BalasPadam
  15. mama moden : betullah kata cikgu kl citizen tu memang dia ada pengalaman tuuu.... minta dia kongsikannya.

    BalasPadam
  16. salam....

    tuan tak sangaka pulak di sini ada banyak nama anaklaut di sebut..hhehe.

    tuan, saya yg dingin ni, mcm mana nak panaskan ni?
    tolong saya tuan hhehehe..

    BalasPadam