Pengikut

Selasa, 22 Disember 2009

F5E.......



mungkin lelaki ini tahu kemana enjin jet F5E dibawa pergi......

24 ulasan:

  1. Salam, Syekh;
    Agaknya pihak yang membuat penyunglapan itu hendak jadi Robin Hood. Ambil enjin pesawat tempur kerajaan, jual kepada Iran sebab Iran tak dapat beli pesawat tempur! Agak-agak saja, heh, heh!!!

    Ada yang runtuh lagi di Terengganu, apa halnya sekali ini?

    BalasPadam
  2. lelaki ni ke yg kena bersara awal tu baik tangkap cepat sebelum dia terbang

    BalasPadam
  3. kes hilang tu org atasan mesti terlibat.. skrg panas bun---t le

    BalasPadam
  4. Salam Abu Muaz,

    Macam-macam kan!!!

    BalasPadam
  5. ..heh..he... ada pulok orang nih... rittu ada doh..!!

    BalasPadam
  6. Salam Muaz. Tahu tak, lepas ni enjin apa yang hilang? Ha..ha.. ramai dapat teka! Betul, betul, betul... enjin kapal selam. Soalan ke-2. Enjin tu dijumpai di mana? Ha..ha..betul, betul, betul...tepat sekali. Di Monggolia.

    BalasPadam
  7. Inilah mainan ikan2 besar..
    si-bilis cuma pak turun arahan jee..
    yg kena sebat/rotan si-bilis ni lah..
    p/s-undang2 lelabah

    BalasPadam
  8. Lelaki yang berlari lari itu kejap lagi akan manjadi Ultraman..

    BalasPadam
  9. itu baru enjin yg hilang....hok lain sampai bilion2 korupsi....tok hebohpun dek media...

    BalasPadam
  10. bukan ultarman la bro relevan, supermen.la.

    pas ni saya rasa enjin kereta kebal atau engin kapal selam lak kena curi..tak tau la apa nak jadi ngn tanah airku yg tercinta.

    BalasPadam
  11. senang boleh bawak keluar kem.

    BalasPadam
  12. cuba check kat kedai2 besi buruk

    BalasPadam
  13. salam
    huwaaaaaaaaa
    memandangkan saya juga kerja di mindef, penah jadi anak buah najib,
    dan enjin tuh ilang time najib jadi menteri ,
    tanya saja kat rosmah aka ahkak pink
    huwaaaaaaaaaaaaaaa

    aik al,
    kipas kapal selam beso tau lagi berat
    jom curi n jual kat besi buruk
    mahal loooooooooo
    ekekkek

    BalasPadam
  14. zulkifli : ada lagi yang akan runtuh tu tuan. tungguuuu....

    BalasPadam
  15. shaRamli : the invisible man......

    BalasPadam
  16. kakcik : diam-diam pun 50juta tuu...

    BalasPadam
  17. cemomoi : mungkin , mungkin...

    maiyah : tungguuuuuu.....

    werdah : malaysia kan semua boleh..

    BalasPadam
  18. yohteh : orang niii takkan hilang. Dia akan kembali bila tiba waktunya.

    Mybabah : kita kena fikirkan macam mana nak angkat enjin kapalselam ni pula nanti.

    Lana : sarjan je ..... bang.

    BalasPadam
  19. relevan : lelaki ini akan sentiasa bertukar corak.

    anak laut : tunggulah .... enjin apa pula yang ghaib nanti.

    cikgu jang : syyyyyyyyyyyyy.......

    BalasPadam
  20. endiem : enjin jet ringan je ..... tuan.

    cikcookie : kedai besi buruk...... oh ya lupa pula nak pergi check

    BalasPadam
  21. blueCity : kat gua mana ia disembunyikan?????


    [S]itie [B]Um [B]Um : lucu emamng lucu... orang afrika pun sedang mentertawakan kita.

    BalasPadam