Pengikut

Isnin, 28 Disember 2009

MiG 29........pula ???


MiG-29 pula bermasalah!!!!!!! Jet ini baru diguna pakai dalam tempoh 20 tahun. Sudah ada masalah? Nak tahu lebih lanjut baca chedetblog/

Apa sudah jadi niii lepas satu timbul lagi satu masalah. Enjin jet hilang belum kesudahan cerita jet lain pula timbul.

Kalau perang berlaku sekarang apa akan jadi pada negara ku Malaysia?

15 ulasan:

  1. Salam Abu Muaz. Jika dihitung tempohnya dalam lingkungan 20 tahun, maka ketika itu Cek Det PM negara kita. Mengapa beliau membuka pekung sendiri? Adakah dia sudah memasuki alam pikun? Saya masih ingat doa Allahyarman Fadhil supaya Cek Det dipanjang usia agar dia dapat melihat sendiri hasil perbuatannya... Wallahualam.

    BalasPadam
  2. tak dapek nak nolong.. kalau porang.. mano den nal layieeeee

    BalasPadam
  3. salam...tuan,

    sangat sedih membaca berita ini..lepas ini apa lagi yang hilang..pelik dab pelik tuan..
    kalau perang berlaku..tak tahu lah apa yang nak digambarkan...

    BalasPadam
  4. kalau perang.....antara negara yg paling senang dikalahkan...sebab senjata yg ada asyik buat masalah je...

    BalasPadam
  5. Salam Abu Muaz,

    Peninglah macam nii!!!

    BalasPadam
  6. Masalah bila kita berikan pada yg "LA 'ARIF" mentadbir negara..
    sama2 muflis nanti..
    Kalau perang tu tak yah cerita lagi lah..mmg air fighting siang2 lagi out.

    BalasPadam
  7. Hmmmmm...lepas satu... satu... poning palo den ni....

    BalasPadam
  8. Asek cite jet je skang ni. Makin hancur dah Malaysia ni dengan kempimpinan yang ade...

    BalasPadam
  9. MyBabah: hebat tuan masih ingat lagi ucapan almarhum us fadhil nor

    BalasPadam
  10. maiyah : yelah mana nak lari kita semua ni?

    BalasPadam
  11. anak laut : sukar nak digambarkan... senjata dilarikan dan anak-anak remaja kita pula leka.

    BalasPadam
  12. cikgu jang : malu kita , malu ....

    BalasPadam
  13. werdah : realiti negara kita....

    BalasPadam
  14. lana: kalau udara sudah out....jadi tawananlah kita nanti

    BalasPadam
  15. kakcik :pening dan sangat memeningkan.

    BalasPadam